Returnuri și Rambursări

Această înțelegere a fost modificată ultima dată la 10 June 2024.

Politica de returnare și rambursare

Sperăm că sunteți complet mulțumit de achiziția dvs. de la Flip Auto Parts. În cazul în care nu sunteți mulțumit din orice motiv, vom face tot posibilul să abordăm problema. Echipa noastră este pregătită să vă ajute prin e-mail la [email protected]. Pentru a continua cu o returnare, vă rugăm să revizuiți politica noastră de rambursare și returnare. Următoarele termene se aplică tuturor produselor achiziționate de la noi:

Dreptul dvs. de a anula comanda

Înainte de sosire:

Aveți dreptul să anulați comanda dvs. în termen de 12 ore fără a da nicio explicație, trimițând o solicitare prin e-mail la [email protected].

După sosire:

Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați despre decizia dvs. prin mijloace de o declarație clară, indicând:

  • Numărul comenzii
  • Data achiziționării
  • Factura
  • Motivul pentru returnare
  • Fotografia articolului în cazul în care nu corespunde descrierii de pe site-ul nostru

prin trimiterea unei solicitări prin e-mail la [email protected].

Termenul limită pentru returnarea unui articol este de 24 de ore lucrătoare de la aprobarea noastră.

Vom emite un ramburs în termen de 14 zile de la primirea mărfii returnate. Vom folosi aceeași metodă de plată pe care ați utilizat-o pentru comanda și vom percepe doar costul de transport care nu poate fi rambursat.

Condiții pentru returnări:

Pentru ca bunurile să fie eligibile pentru returnare, vă rugăm să vă asigurați că:

  • Bunurile au fost primite în ultimele 14 zile
  • Bunurile sunt în ambalajul lor original

Următoarele bunuri nu pot fi returnate:

  • Furnizarea bunurilor realizate în conformitate cu specificațiile dvs. sau personalizate în mod clar
  • Furnizarea bunurilor care, prin natura lor, nu sunt potrivite pentru returnare, se deteriorează rapid sau a căror dată de expirare a expirat

Ne rezervăm dreptul de a refuza returnarea oricărei mărfuri care nu îndeplinește aceste condiții de returnare, la discreția noastră exclusivă.

Returnarea bunurilor:

Sunteți responsabil pentru costul și riscul returnării bunurilor către noi. Ar trebui să trimiteți bunurile la adresa expeditorului, dacă este prezentă pe ambalaj sau prin cererea de e-mail la [email protected] indicând numărul comenzii în cauză. Nu putem fi responsabili pentru bunurile care sunt deteriorate sau pierdute în timpul transportului de returnare. Prin urmare, vă recomandăm să utilizați un serviciu poștal asigurat și cu urmărire. Nu suntem în măsură să emită un rambursare fără primirea efectivă a bunurilor sau a unei probe a livrării returnării primite.

Contactați-ne:

Dacă aveți întrebări despre politica noastră de rambursare și returnare, vă rugăm să ne contactați la [email protected].

Meniu
WhatsApp 24/7
+39 (379) 125 2020