Plată și Livrare

Această înțelegere a fost modificată ultima dată la 17 July 2024.

Livrarea Flip Auto Parts

Oferim livrare la domiciliu sau în puncte de întâlnire, în funcție de produse și locația dvs. Coletul dvs. este în mâini bune, deoarece lucrăm cu curieri de încredere, cum ar fi UPS, FEDEX, DHL, GLS, DPD și alții.

Costul de livrare:

Produsele și/sau serviciile sunt livrate de obicei în termen de 3 până la 5 zile lucrătoare de la data comenzii (cu excepția weekend-urilor și sărbătorilor legale). Costurile de livrare încep de la 25,00 € + TVA și sunt calculate automat în funcție de greutatea și volumul bunurilor achiziționate. Costul de livrare va fi afișat la momentul plății.

Destinație Timp Informații Preț
Livrare în UE Colet standard în 5 zile și paleți sau volume mari în 10 zile Livrare la domiciliul sau locul de muncă Pornind de la 25,00 € + TVA
Livrare în afara UE Aproximativ 5 zile pentru colete standard și în termen de 30 de zile pentru paleți sau volume mari Livrare la domiciliul sau locul de muncă Pornind de la 75,00 €

Livrarea bunurilor este încredințată curierilor calificați și experimentați, cum ar fi UPS, FEDEX, DHL, GLS, DPD și alții, care garantează servicii și termene de livrare.

Timpul dintre înregistrarea comenzii și livrarea curierului la adresa indicată de client este suma a două parametri:

  1. Timpul de pregătire (24 până la 48 de ore) = plată, pregătire și preluarea comenzii de către curier.
  2. Timpul de livrare a comenzii dvs. de către curier (începând cu 72 de ore). Un e-mail vă va informa despre plecarea efectivă a bunurilor din depozitele noastre.

Notificare pentru clienți:

Datorită cererii crescute pentru serviciile de curierat, livrările pot fi întârziate cu câteva zile. Aceasta se datorează faptului că curierii noștri sunt în prezent la capacitate maximă, și vă rugăm să înțelegeți dacă apar întârzieri.

Atenție:

Dacă observați că un colet a fost deteriorat la primire, vă rugăm să notificați curierul sau serviciul de livrare de colete Pickup care a livrat expedierea și să solicitați un raport de deteriorare a coletului. Declarația trebuie trimisă prin e-mail la [email protected].

După ce produsul comandat a fost acceptat și semnat fără nicio remarcă pe biletul de transport, expedierea este considerată livrată în mod ordonat.

Metode de plată:

  • PayPal
  • Carduri de credit/debit
  • Transfer bancar (prin solicitarea unei facturi proforme)
  • Plată la livrare (disponibilă numai în Polonia)

Pentru mai multe clarificări și informații, vă rugăm să nu ezitați să contactați echipa noastră prin e-mail:

[email protected] - (Livrare)

[email protected] - (Plăți)

Meniu
WhatsApp 24/7
+39 (379) 125 2020