Stare | Utilizat |
---|---|
Producător de piese | Altele |
Greutatea produsului cu ambalaj unitar | 10 kg |
Tip de mașină | Mașini, camionete, camioane |
Contactați prin e-mail și telefon în filele de mai jos.
Regenerarea filtrului DPF/FAP
Locul desfășurării: Varșovia
Vă încurajăm să profitați de oferta de regenerare a catalizatorilor și filtrelor DPF/FAP din firma noastră. Efectuăm curățarea într-o mașină special concepută pentru această funcție. Procesul de îndepărtare a funinginei și a cenușii în mai multe etape a fost pregătit pe baza a sute de încercări și experimente. Fiecare filtru trece prin fazele de testare „înainte” și „după” ale procedurii de curățare, care este în final confirmată de rezultatul imprimat debitului DPF. După efectuarea serviciului nostru, filtrul este programat ca unul nou și se caracterizează prin astfel de proprietăți.
Dacă sunteți din afara Varșoviei, vă vom trimite un curier.
Demontați DPF-ul din mașină, trimitem curier la adresa indicată care ridică coletul. În următoarea zi lucrătoare, efectuăm serviciul și trimitem filtrul curățat înapoi la adresa desemnată. Întregul proces durează doar o zi.
Costul unui astfel de serviciu (retur): 65,00
Postardere DPF
Cu siguranță mulți oameni se întreabă cum să ardă DPF singuri? Teoretic este posibil. Pentru a face acest lucru, conduceți cu o viteză constantă sub sarcină mare a motorului, aproximativ 3000 rpm pentru cel puțin. 10 minute Conducerea astfel ar trebui să curețe filtrul.
Cu toate acestea, trebuie menționat aici că adesea cantitatea de funingine din filtrul DPF / FAP este atât de mare încât cenușa formată după ardere nu poate fi îndepărtată și curățarea filtrului cu această metodă este pur și simplu imposibilă. În acest caz, nu va fi posibil fără dezasamblarea și îndepărtarea „manuală” a depozitelor de PM10.
Construcția acestui element se bazează pe un corp ceramic plasat într-o carcasă metalică. Interiorul său este împărțit în canale de diametru mic dispuse paralel între ele. Sunt acoperite pe partea de intrare sau de evacuare. Unul dintre ele este responsabil de captarea gazelor de evacuare care cad în filtru, în timp ce celălalt direcționează gazele de eșapament în afara filtrului. Pereții acestor conducte sunt poroși, care prinde particule solide dăunătoare mediului. Din acest motiv, desigur, avem un DPF înfundat după ceva timp, deoarece există o anumită limită de particule colectate în filtru. Mașinile moderne au capacitatea de a se autoregenera prin funcționarea corespunzătoare a controlerului de ardere, dar uneori vehiculul nostru nu are condițiile potrivite pentru acest lucru și atunci se aprinde indicatorul filtrului de particule diesel. In aceasta situatie,
Demontarea filtrului de particule diesel DPF/FAP
Filtrul dpf nu este un element necesar pentru buna functionare a motorului. În plus, îndepărtarea dpf-ului crește puterea mașinii. Merită să ne amintim, însă, că un motor fără filtru de particule va contribui la creșterea poluării aerului, ceea ce desigur descalifică posibilitatea de a îndeplini standardele EURO4 sau EURO5. Îndepărtarea necorespunzătoare atât a filtrului, cât și schimbarea software-ului motorului duc adesea la o avalanșă de consecințe neașteptate și defecțiuni în mașina supusă acestei modificări.
Fir legal DPF
O altă problemă în favoarea reparării filtrului DPF/FAP este firul legal. Se știe că eliminarea acestui element este ilegală, până acum acest subiect nu a fost supus unor reglementări legale foarte restrictive. Astăzi, echipamentul de poliție al unei mașini de patrulare rutieră are dispozitive de verificare a funcționării corecte a sistemului DPF și mijloace de control ridicate constant asupra stațiilor de diagnosticare (din septembrie 2017 până în mai 2018, posturile urmează să sufere adevărate revoluții în exercitarea controlului asupra corectitudinea testelor) va opri procedura de „decupare” DPF . Merită să ne gândim la asta astăzi, pentru că chiar dacă reușim cumva să ne ocupăm de subiect, o astfel de mașină va fi ușor de vândut...
PRETUL SERVICIULUI ESTE PENTRU FILTRUL PENTRU AUTOVINILE
Pret pentru alte vehicule stabilit individual