Stare | Folosit |
---|---|
Producător de piese | Altele (UAZ) |
Tip de mașină | 4x4 / SUV, autoturisme, camionete, camioane |
Subiectul licitației este o axă motrice din față timpurie pentru mașinile GAZ-69, GAZ-69M și GAZ-69M71 de la dezmembrarea mașinii GAZ-69M produsă în 1963. Se va potrivi, de asemenea, modelele UAZ 450, 452, 469b, 31512 și toate derivatele dinainte de iulie 1989 cu un raport de transmisie de 5.125, așa-numitul „lent” unde inelul avea 41 de dinți în loc de 37 (raport 4,625, așa-numitul „rapid” introdus în iulie 1989).
Podul are toate semnele distinctive ale producției timpurii, tipice din anii 1950 până la sfârșitul anilor 1960, adică lipsa unui canal suplimentar de ulei al rulmentului cu role de atac, care în podurile ulterioare era vizibil sub forma unei umflături în formă de cuboid. vizibilă pe așa-numita pod de pere de-a lungul „atacului”. Diferența este, de asemenea, un timpuriu cu 2 sateliți și nu un 4 sateliți, așa cum a fost din anii 1970.
În plus, articulațiile podului au carcase de tip timpuriu fără elemente de fixare pentru tija lungă de direcție, care a fost atașată la așa-numita dinti înșurubat în partea de sus a carcasei crossover. Rezistențele sferice timpurii ale comutatoarelor din podul oferit au calamite care au fost îndepărtate în epoca ulterioară.
În plus, puntea are discuri de ancorare pentru un cilindru dublu de frână, tipice producției până la sfârșitul anilor 1960, identice cu cele de pe puntea spate, iar pe o parte există chiar și un butuc timpuriu caracterizat printr-o tăietură dublă pe margine. .
Întregul lucru este completat de acțiunile timpurii ale osiilor care cuplează constant butucii cu arborii de osie, care au început să fie înlocuite cu ambreiaje la sfârșitul anilor 1960.
Podul este complet cu o tijă de direcție scurtă și în versiunea inițială, adică cu cleme la capete.
Podul se vinde fara roata vizibila, arc, tirant lung si mecanism de directie!
Colecție în Oświęcim (Voievodatul Małopolskie).
Este posibil să deschideți podul înainte de cumpărare pentru a vă asigura că nu este șlefuit sau uzat excesiv, deci nu există riscul de a cumpăra un „porc în picătură”!